torsdag, augusti 28, 2008

Glass i stora lass!

Efter mycket tvättning, tv tittande och slappande, är det dax för massor med glass i stora lass....
Sitter och kollar på Cops...bad boys bad boys what you gonna do.....when they come for you!
Tydligen så lägger man benen på ryggen och springer....hehehe
Undrar när Cops spelades in, kan ju inte varit dom senaste 3 åren, kolla in håret på folk, och vissa kläder! Eller är USA lite efter med vissa saker?? Jag kan ju ha fel....eller?


Min förkylning känns mycket bättre, men min näsa ser ut som ett stopp ljus! Försöker smörja med idominsalva, så näsan pendlar mellan att vara röd och vit. Villket är snyggast?



I morgon är det Fredag, känns bra att jobba på en festival för 13åringar;)
Hur mycket jobb kan det bli? Hur var jag när jag var 13, kommer inte ihåg.
Antingen har jag ett riktigt dåligt minne, eller så har jag förträngt det!
Jag röstar på dåligt minne, men det är bara Mammsen och Pappsen som vet!


Tilde kommer och hämtar mig innan jobbet imorgon, jag ska få åka "smurfmobile", så om ni ser en liten blå bil åka runt, runt i någon rondell, så finns chansen att det är jag och Tilde som "glider"...tuta gärna, vem vet vi kanske tutar tillbaka.....hihihi



Nu är det dax och måla klart naglarna öppna upp galssen, och softa!
En sak bara, varför är det så att så fort man målat naglarn, så måste man gå på damernas?...AKUT??...märkligt.....
Ja, jag ska ju försöka föra över lite bilder till Tilde också...önska mig lycka till!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger