söndag, augusti 31, 2008

Sammanfatta helgen.....

Söndag, ska försöka sammanfatta helgen.....inte så svårt!

Jobbade både Fredag och Lördag, på festivalen, Propaganda.
Det var super roligt, mycket folk, skön stämmning.....kanske inte min typ av musik, men, men.
Den gruppen som imponerade mig mest, var Teddybears Stockholm! Dom var asgrymma! Åandra sidan, så kände jag inte till så många band!
Festivalen i stort sett var nice! Sköna kollegor, med sjuk humor;)

Idag blev det lugnt. Tvättade och städade lite, men tog det riktigt soft.
Är fortfarande lite förkyld, så ingen träning.
Imorgon är det jobb, känns skönt att återgå till dom vanliga rutinerna.
Även om det är kul att jobba extra, så blir min hjärna lite lost....
Stort tack igen till Tilde, du är en ängel, som styr upp min ekonomiska situation, med extra jobb!

Satt precis och käkade lite glass(choklad, såklart) och kollade på mitt favorit program:
Life of Ryan. Jag kan inte säga varför jag älskar det programmet...., kanske för att man behöver lite ögongodis på Söndagar...hihihi
Förstår ni, han är 18år och har såååå mycket pengar. Han kan köpa precis vadsomhelst!
Tänk om man hade så mycket pengar....vad hade man gjort då?

Mammsen har kommit framtill att jag har en sjukdom, en sjukdom som heter: Shoppaholic!
Det stämmer nog, om det nu finns en sjukdom som heter så....jag är ju en ganska lätt person att lura!
Jag har iallafall fått hjälp, så nu är det dax att, sluta shoppa i onödan!

Hur mycket jag än skäms för att berätta, så vaknade jag härom natten, av att jag slog mig själv med tv-kontrollen i huvudet!
Är det normalt eller? Behöver jag kanske hjälp?

Fick mess av Justin härom dagen, att han mådde dåligt, jag frågade varför, om det hänt något?
Då fick jag tillbaka att vad som hade hänt, var att han förlorat mig!
Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva, så jag skrev inget tillbaka.....

Det är svårt att inte få vara med den personen, man tycker om. Tro mig jag vet.....!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger