torsdag, augusti 28, 2008

Hur mycket kan man sova??

Vaknade efter 15 timmars sömn.....fatta 15 timmar, kan man sova så mycket?
Blev inte utringd på något jobb idag, lika bra.
Då kan jag vara hemma och kurera mig, och jag får ju fortfarande betalt....nice!

Imorgon är det Fredag, då blir det jobb på festival...samma på Lördag också.
Vi får se hur jag mår på Söndag, om jag orkar med tjejmilen....

Känner mig lite seg, undrar om det beror på att jag sovit gaaaalet mycket eller om jag har feber? Vem vet!
Det blev inte ens någon glass igår, kom hem och dog! Jag gick och la mig klockan 19:00, det är ju tidigare än Budda!
Vad som är bra, är att jag har massor med glass ikväll!

Sitter här i soffan och kollar på tv...bara såpor...såg precis The Days of our lifes...den såpan måste ju ha funnits hur länge som helst! Typ sen 1837. Undrar hur mycket dom tjänar? Man kanske skulle satsa på att bli såpa skådis.....
Ska nog fundera lite på det.....
Gud jag måste nog ha feber, eftersom jag tänker på att bli såpa skådis....
Vart fan la jag alvedonen...

Jag känner att jag saknar honom, men hur kan jag sakna någon som inte riktigt finns....
Måste VERKLIGEN hitta alvedonen....

Inga kommentarer:

Powered By Blogger