lördag, augusti 16, 2008

Hur död kan man va?

Fredags kvällen blev riktigt trevlig. Jag och Bettan drog till "Snarren", även Göran en god vän följde med. Det kanske blev lite mycket alkohol, men va fan...det var ju trots allt Fredag;)

Har varit som en zombie hela dagen, vaknade till vid 12-tiden, mötte upp Tilde en snabbis, det var verkligen en snabbis, typ 10 min. Gick och handlade lite mat, gick hem och dog i soffan, var typ död i 4timmar..hur död kan man va?
Tydligen riktigt heeeelt slut..fattar inte riktigt varför, men, men..

Igår träffade jag en kompis som jobbar på " Snarren" , vi hade en väldigt intressant disskution. Han vill få mig i säng, och han berattade att han träffar andra tjejer och kanske gör både det ena och andra med dom. Jag frågade varför han berättade det för mig, och då sa han att han hade en teori, att om han berättar att han träffar andra, så tror han att mitt intresse ökar för honom....märkligt tankesätt...
Jag är ledsen, jag måste vara ärlig, men det blir den motsatta effekten!

Sumo skulle köra hem mig, men när vi skulle plocka upp Tilde, fick jag byta bil, och åka hem, med en kompis ist. Jag är jätte glad att jag fick skjuts hem, men jag fattade ingenting..allt hände så snabbt..eller var jag bara trög???

Pratade med Sumo, han ska jobba ikväll, och Tilde jobbar nu. Ska hjälpa till med Budda, i några minuter. Det är ju midnattsloppet, så hela Söder är avstängt, så det blir lite svårt med byte av bilar och barn. Det är klart att jag hjälper dom med Budda, jag älskar ju honom, han är ju coola bebisen. Dock är han inte så liten, snart blir han 1år...guuuud vad tiden går fort!!

Justin, messade lite igår, men jag sov själv. Måste försöka prata med honom..så här kan vi ju inte ha det..
Jag känner att jag är stressad, och framförallt kan ju inte han må bra! Får väl försöka lösa det på något sätt!

Får se vad jag hittar på ikväll, är ganska trött!!
Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger