tisdag, augusti 12, 2008

Saknar Micklo, och kommer garanterat sakna tjejerna!

Jobbet i dag var soft, det var kul att träffa tjejerna igen..har saknat dom..lite...
Dom har verkligen blivit några av mina bästa vänner, och jag kommer att sakna dom massor när jag slutat där.....känner mig lite nere, det här kan ju vara sista veckan....snyft...
Hoppas den nya tjejen är lika galen som jag..annars kan ju Bettan, Stina och Kärran bli lite uttråkade, och det vill jag ju inte!

Bettan följde med mig hem efter jobbet, vi lagade Tacos....nice!
Blev så mätta att tillochmed brösten svullnade upp...är det naturligt..eller är vi onaturliga???
La oss i varsin soffa och svällde...och sen var det dax för Bettan att åka hem...
Bettan har kollat på en lägenhet..jag ber till gudarna att hon ska få den, tänk vad mycket bus vi kan hitta på;)

Micklo ringde...gud vad jag saknat honom, han får mig att känna mig så trygg..
Det känns som om vi bara växer ihop mer ch mer varje dag.
Han förstår mig, även om han faktiskt är av ett annat kön...Ska försöka träffas snart!

Justin ringde, ville nog komma över och sova hos mig, men jag känner mig helt slut...måste försöka sova tidigt.
Han kommer och hämtar mig imorgon, han är ju så söt...är det tillräckligt?

Ska försöka komma till gymmet imorgon...får väl se..Känner att jag börjar se ut som en blåsfisk...sexigt;(

Dagens tanke:
Vad har hänt med romantiken? Allt man ser i filmer, blommor, mysiga middagar..bara massor med löööve...vart tog allt det vägen?
Är romantiken död?!

God natt, hörs imorgon!
Powered By Blogger