fredag, augusti 08, 2008

Hemma och har "damp"

Vaknade upp 07:15 av att klockan ringde..sparkade till Justin, så att han skulle vakna, slutade med att han ställde om klockan och somnade om, typiskt. Vaknade till typ 1timme senare och fick tvinga Justin att gå upp, nu skulle han typ bli 1timme sen till jobbet.Kändes som om man var mamma till ett tonåring, va jag så trög på morgonen...kanske..??!!

När han äntligen gått "komade" jag i soffan, det är lyx att vara ledig, men ändå tjäna pengar....och då pratar vi inte A-kassa.!

Pratade med "Brittan", hon berättade att hon ville separera med sin sambo..dom har ju varit tillsammans i typ 15 år, har både hus, bil, barn. hund och katter...
Jag tyckte att det var tungt när jag separerade från mitt ex, och vi var tillsammans i ca 5år. Jag sa till henne att jag stöttar henne vad hon än bestämmer...

Gick och körde ett hårt pass på gymmet, man önskar ju att man kanske tappat några kilon.., men ack så fel jag hade.Måste vara min milkshake diet, som inte funkar..
Jag har haft sug efter shakes senaste veckan..hmmm

Sprang på löpbandet och tänkte på dom en sak som Justin sa till mig häromdagen:
-Det bästa som finns när man vaknar upp bakis efter en hård party kväll, är om det finns kvinnobröst brevid en!
-Okej, sa jag tveksamt..
Jag fattade ingenting..Vad är det med män och kvinnobröst?Vad är det dom gillar sååå mycket med dom? Om någon har en teori om detta, så berätta gärna;)

Nu sitter man i soffan och planerar kvällen...det verkar inte hända någonting, och vädret ger mig inte någon energi alls, vi får väl se..något "bus" hittar jag nog på...
utkast


Radera

Inga kommentarer:

Powered By Blogger