måndag, augusti 18, 2008

Kalla mig feg....det är okej!

Vaknade vid 7 tiden, hade sovit som en baby...
Började göra mig iordning för jobbet, mitt huvud snurrade av alla tankar.
Justin, jag är ju tvungen att ta ett beslut..."Speckis", hur mår hon? Ja, det var två saker som jag visste att jag är tvungen att ta tag i, och det är helst nu!

Kom till jobbet, tjejerna var där. Gick in och fixade posten, lyssnade samtidigt på lite musik, soft start på dagen.
Sen var det dax att börja jobba på riktigt.
Det kanske låter konstigt, jag älskar verkligen mitt jobb, tiden går alltid så fort, och tjejerna får mig att skratta!

Vid 10:30 tiden kom såg jag Justins bil komma in på parkeringen, jag tänkte att nu har han verkligen försovit sig...Jag hade såååå fel!
Han kommer in med 3 stooora röda rosor, och en jätte chokladkaka....och säger:
-Mår du bättre idag!
Jag kände hur klumpen i magen var på väg upp, fick ta ett djupt andetag, och svälja.
-Jo, jag mår bättre...Villken jävla ångest!!!
Anledningen varför han frågade var för att jag kände mig lite hängig igår.
Han är ju så söt...fattar inte riktigt varför jag bara inte kan falla för honom. Visst tycker jag om honom, men det räcker inte.! WHY GOD, WHY!!!!

Billy ringde, jag har inte hört av honom på länge. Sist jag träffade honom, så försökte han ju kyssa mig! Va FAN, skärp dig Billy, du är ju gift och har barn!!!
Vi snackade lite skit, han nämnde inte ett ord, om vad som hände sist..det är lika bra! Det kommer ALDRIG att hända igen!!!

Efter jobbet var det träning...Jag tror att vi alla var lite sega, men vi gick ner och körde 1 timme!
Bettan, Stina och Kärran, jag är stolt över er...tackvare er kanske jag går ner mina 20kg.!!

Brittan messade att hon inte skulle sova hos mig.Jag tycker att det var bra, "Speckis" behöver henne hemma! När dom hade berättat allt för "Speckis" igår , så satt hon och grät i Brittans knä, och efter ett tag sa hon:
-Men hur ska vi göra, nu när jag ska få 2 hem...jag har ju bara en säng....
Är hon inte underbar! Älskar dig massor "Speckis", du är mitt hjärta!

Kom hem, var heeelt slut, lagade lite mat, och la mig i soffan.
Micklo ringde, vi snackade säkert i över en timme, han är så lätt att prata med. Ska försöka träffas i helgen!
Det ser jag framemot...

Messade Justin, tackade för rosorna igen....skrev även att vi måste ta en paus i träffandet.
Jag måste fundera på vad jag vill.....om jag vill...eller jag vet inte...
Han tog det bättre än väntat, men han ville prata, och det är klart vi ska!
Kalla mig feg, för att jag messade..,men det är jag!

Jag har en mall, hur jag vill att mitt framtida liv ska se ut, men det verkar som om ingen kille passar in!
Ska man skapa mallen runt killen, eller ska man vänta på att killen passar in i mallen?
Jag har iiiingen aning!, men som jag alltid säger:
Allt löser sig vare sig man vill det eller ej!!!

Peace, i`m out!!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger