söndag, augusti 24, 2008

Härliga dagar..

Lördags kvällen blev såååå rolig! Jag var på "Snarren" träffade upp ett 20 tals komisar som jag inte sett på huuuur länge som helst...vi hade skit kul. Dansade som jag aldrig gjort förut...hehe

Snackade lite med Micklo,blir så glad att prata med honom.
Sen när kvällen var slut, åkte vi hem till mig. Vi snackade massor med skit, och somnade sent...riktigt sent.
Vaknade vid 12tiden, då bar det av till Grimsta IP, där mötte vi upp Budda, Sumo och Tilde, jag och Micklo skulle passa Budda, medans Tilde och Sumo jobbade.
Vi tog en promenad, käkade lite och busade såklart;)
Vid 19tiden bar det av hem, jag var helt slut!
Fick reda på att Tilde hade bokat mig fre och lörd på en festival. Tack gumman du är en ängel!
Fick även reda på av Tilde att hon bokat att vi ska medverka på tjejmilen...my GOD, jag kommer döööö!!

Kom hem käkade lite, och nu är det dax att "sussa"....
I morgon är det ju jobb och träning med tjejerna

Har funderat lite....
Vad är det tjejer gör egentligen på toa, när dom är på krogen? Det är ju alltid vidrigt att gå in på toaletten! Det ligger allt ifrån papper till jag vet inte vad på golvet.....det är alltid blött på golvet! Missar dom toaletten eller?? Gör dom så hemma också?? Man undrar ju....bläääää

En annan sak, i fotbollsmatcher, varför har inte målvakten samma kläder som resten av spelarna? Är dom speciella, eller varför ska dom se annorlunda ut? Ä dom kanske mobbade?? Någon kan väl berätta för mig....please!

Nu är det dax att krypa ner, mina ögon sitter i kors....natti natti

Inga kommentarer:

Powered By Blogger