tisdag, augusti 26, 2008

Trodde aldrig att dagen skulle ta slut....

Slog upp mina bruna ögonen en kvart innan klockan ringde, irriterande!
Såg att jag fått 2 långa mess av Justin...minst lika irriterande.
Kom iväg till jobbet i tid, var tillochmed där en kvart innan jag började...great!
Känner mig lite seg, trött i huvudet....

Jobbet var segt, kändes som om dagen aldrig skulle ta slut.
Justin var förbi "repan" och frågade om vi kunde träffas efter jobbet, och prata.
Gud tänkte jag, hur mycket kan man prata....jag sa att han kunde ringa när han slutat.

Åkte till Globen efter jobbet och mötte upp Tilde, jag skulle passa Budda.
Gjorde en snabb överlämning, sen gled jag och Budda runt i globen. Åkte massor med hiss, nya hobbyn...hihihi

Justin kom, vi käkade lite och pratade, kom inte fram till något, väntade mig inget annat!
Han sa att han hörde vad jag sa, men han förstod inte, snälla hjälp mig någon, jag vet inte vad jag ska göra!
Han tjatade om att han inte var kär i mig, men varför känns det som varje gång jag tittar in i hans ögon, som om jag krossat hans hjärta!!!
Tur att jag slutar jobba där snart, då kommer han inte träffa mig lika mycket. Tråkigt, för jag vill verkligen att vi ska kunna vara vänner....klyscha.....kanske!

Jag och Budda gled hem, busade lite, men han var riktigt trött, sådär övertrött som bara små barn kan bli!
Vid 21tiden kom Tilde, jag var helt slut, Budda också.

I Lördags när jag var ute och hängde på dansgolvet, upptäckte jag en sak!
Fy farao vad det är osexigt med killar som inte kan dansa...., men det är värre med killar som tror att dom kan, och är heeeelt värdelösa!
OSEXIGT, det är allt jag kan säga!
Kanske stämmer att killar inte kan dansa om dom inte har alkohol i kroppen, isåfall måste jag säga: Vissa av er kan inte dansa med alkohol i kroppen heller!!

Nu är det dax att sova. Imorgon blir det jobb och träning, med tjejerna!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger