fredag, augusti 15, 2008

Party party..

Brittan sov hos mig, fy farao vad hon kan snarka! Jag hade det riktigt svårt att somna, och när jag väl somnat...så vaknade jag.

Gick upp vid sjutiden, kröp in i badrummet, och började morgon rutinen.
Tog "lilla tåget" till jobbet, kom dit i lagom tid.
Tiden går sååå snabbt på jobbet, antar att det är för att jag gillar mina kollegor;)

Bettan, Stina och jag pratade om att kroppen var lite öm, efter träningen, men det är ju bara bra! På måndag kör vi igen!!

Såg att min vän Tilde hade mailat Stina om tjänsten, Stina skulle höra av sig på Måndag. Jag hoppas hon får jobbet!

Bettan var på banken, det gick bra, men inte super bra...om någon råkar ha typ 600000 kr, kan man donera dom till fonden Bettan;)

När jag kom hem såg jag att min tandborste förökat sig, IGEN! Det börjar bli trångt i mitt glas...
Måste kanske skaffa ett till..


Pratade lite med Justin, skulle höras senare.
Jag måste bara berätta om ett ganska märklig samtal vi hade häromdagen, vi pratade om att det kan vara lite knepigt att ta lån när man jobbar i rest branchen:

J- Om man ska söka lån, är det sämsta man kan säga är att man jobbar i krog branchen.
D-Vaddå? Jag jobbade i krog svängen när jag sökte lån, och det gick ju jätte bra!
J- Jo jo, men det är ju bara för att du är asiat!
D- VA! Vad menar du??? Vad har det med saken att göra!! Hur tänkte du nu?

Efter mycket om och men, så menade han nog att Asiat krogägare, nästan aldrig går i konkurs, dom är tjänar mycket pengar på sina resturanger.
Det håller jag kanske med om, men vad har det med mig att göra? Jag har aldrig ägt en krog, och ABSOLUT inte en Chinakrog!

Jag har kommit på att osäkra killar är nog något av det mest osexigast jag vet! Justin är nog lite så, han försöker hela tiden hävda sig. Jag förstår att han inte vet allt, ingen gör det, och framför allt inte när man bara TYP är 23.
Hur mycket visste jag om livet när jag var i den åldern?
Nu är jag TYP 29, och jag är fortfarande inte fullärd! Blir man någonsin det?
Tror inte det..eller?


Ikväll ska jag ut med Bettan och Stina...PARTY!
Vi lär ju hamna på "Snarren", mitt absoluta "favvo" ställe!
Jag måste hinna ta en powernap....

Puss och kram, vi ses på stan

1 kommentar:

Anonym sa...

Du snarkar inte så dåligt själv Drama.

//Brittan

Powered By Blogger