söndag, augusti 17, 2008

Soft, Söndag..

Söndag, har tagit det riktigt soft.Gjort så lite som möjligt.
Var dock tvungen att städa och tvätta, men det var rätt skönt.Det har ju ändå varit skit väder!

Sumo lämnade av Budda vid 21tiden igår...Jag gav Budda lite mat sen var det dax att röja..För att vara så liten så kan han verkligen stöka till;) Han rev ner allt som var i hans höjd, men det gör inget, han är ju sååå söt!
Efter typ en timme kom mamma Tilde, och det var dax att åka hem;)

Jag drog förbi "Snarren" och lämnade lite saker till Sumo, som han hade glömt i bilen.
Stötte på Doris, Chester, Ben och Jerry, hängde lite med dom, men jag var lite trött i ögat, så det blev inget party för mig direkt! Jag hängde och snackade lite skit!
Kom dock hem vid 04:30 tiden..vad hände?

Sov till typ 13tiden, eller jag försökte, men Justin ringde typ 3 gånger under en timme. Jag gav upp, gick upp och ringde honom, frågade om det hade hänt något, men han sa att dom 2 första gångerna hade det tutat upptaget hos mig...märkligt, med tanke på att jag låg och sov!
Känns som om han typ blivit besatt eller något...scary!!

Pratade med Brittan, hon frågade om hon kunde bo hos mig några dagar, och det är klart hon får! Så nu har man en inneboende...

Imorgon är det måndag, då blir det jobb och träning. Nu får det vara slut med ursäkter, att inte träna. Nu MÅSTE jag komma iform!
Skickade mess till Bettan, Stina och Kärran, att det var träning imorgon, och dom var på! Eller jag fick bara svar av Stina och Bettan, men Jag tror inte Kärran "bangar"

Har funderat lite...vad är det för fel på mig? Varför tycker jag att det är så jobbigt med Justin?Han är ju en jätte bra kille...men...ja vaddå men? Varför är jag inte nöjd, varför kan jag inte bli kär i honom, utan jag är kär i en kille som inte har tid för mig:(
Kanske är det jakten....vem vet?

Nu är det dax att fixa sista sakerna innan det är dax att sova!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger