lördag, augusti 23, 2008

Lördag...städning på hög nivå!

Lördag..idag är det storstädning som gäller!
Har dammat, tvättat, dammsugit och städat i garderoben...fy farao vad kläder jag har. Vissa har kärlek för skor eller något annat...det är inte rättvist...jag ÄLSKAR alla kläder!
Jag har alldeles för mycket av allt, hinner inte ens använda allt, och vissa av plaggen har fortfarande prislappen kvar!! Knaaaaaaaaaas!

Igår var det Fredag, jobbade, åkte hem och tog det lite lugnt, funderade på vad jag skulle göra till kvällen......

Ringde Mammsen och Pappsen, tog tjuren vid hornen....inte så roligt, men va fan ska man göra?? Det var bara att bita ihop, och berätta vad som hänt....
Mammsen och Pappsen gick upp i taket, jag skämmdes, men jag förtjänade nog den reaktionen!
Efter att vi pratat, så känndes det mycket bättre...tack för att ni finns...ÄLSKAR ER!

Somnade till i soffan, vaknade till vid 22tiden, tog en promenad in till "Snarren".
Det var riktigt skönt!
Träffade upp Sumo, fick min telefon, gled runt lite.
Stötte på Chester och gänget, men det blev ändå lungt, iallafall för min del!

Justin var på kräftskiva, han ringde....hoppas att han hade det roligt!

Kom hem vid 03:30, la mig i sängen och dog! Eller rättaresagt så hittade jag ett par kalsonger i sängen, hur fasen hamnde dom där? Vad jag vet så finns det inget svar på det!
Visst att Justin sov där, men inga kalsonger åkte av!!! Jag LOVAR!!!
Sen dog jag....

Vaknade vid 12tiden av att Tilde ringde, vi skulle träffas i Globen, och ta en fika. Vi kom fram till att nu är det slut på lediga helger för mig. Hon ska försöka hjälpa mig med att fixa lite extra jobb på helger....måste jobba extra..mina pengar räcker inte riktigt till....Buhuuuuu
Så nu ska man tillbaka till krogen, det blir nog rätt roligt!
TACK Tilde för att du finns och är en sådan bra vän!

Ikväll händer det nog inget speciellt, ska vara Tildes "bihang"..hehehe

Va fasen ska jag göra med mitt liv!
Blir det inte roligare än såhär????
Jag är inte kär i en kille som, vill satsa...utan mina känslor är hos en person, som inte har tid för mig!
Jobbet funkar, men nu måste jag börja jobba extra!!
Det kanske är dax att inse, att mitt öde är att bli nunna......NOT!

Jag och Micklo har pratat lite om att åka till mina föräldrar över en helg...lugn Mammsen och Pappsen, jag ska fråga er först och kolla när det passar er, ni kan vara lugna!
Det kan vara ganska skönt att komma bort!!!

Man säger att om man inte har tur i kärlek, så ska man ha tur i spel....det har jag inte märkt!
Inte för att jag spelar mycket men det kanske händer en gång i månaden att man tar en trisslott, men inte vinner jag något för det!
Kan man ha otur i både kärlek och spel?? Vad har jag tur i då??

Peace and Love!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger