lördag, augusti 09, 2008

Regn regn regn...blääää!

Kvällen igår var riktigt nice, åkte till favorit stället på Söder. Träffade äntligen min goda vän Tilde. Stötte senare på Tre Amigos, som jag inte träffat på säkert ett år..gud vad roliga dom är... Kanske lite förmycket alkohol och lite för överbeskyddande, men va fan jag gillar dom.



Doris ringde aldrig, FY dig, gör det inte till en vana, eller det kanske det redan är, måste nog fundera lite på det.



Justin gick aldrig ut med sina vänner, hans ursäkt var att han sov...märkligt.
Han kom dock och hämtade mig, efter att jag fått ett märkligt sms. Som inte var till mig, eftersom vi precis hade pratat..smidig kille! Det fanns såklart en förklaring, men det gör det ju alltid!
Vi är ju inte tillsammans, vi träffas ju bara, så det är svårt att ställa krav..eller ska man göra det? Vad är skillnaden på att bara träffas och vara ett par? Och hur vet man om man är ett par, när man träffats en längre period??



Vaknade upp i dag vid 11-tiden, lagom pigg, känns som om jag skulle kunna sova massor, eller?
Gick och åt en macka på Georges Coffe, vill aldrig mera se en macka med köttbullar och rödbetssallad...Bläääää Jag skyller på vädret, om det hade varit strålande sol, hade allt varit mycket bättre!



Min goda vän Bettan och jag ska ut en sväng, vi ska väl träffas vid 22-tiden.Hon tyckte att det var sent, men Hallåååå det händer inget innan dess!
Vi får väl se hur länge hon orkar hålla upp ögonen, hon kanske inte ens kommer utanför dörren! Vad gör jag då???

Inga kommentarer:

Powered By Blogger